نقش سرزندگی در ایجاد تصویر ذهنی شهروندان ومیزان بهره گیری ازفضا (نمونه موردی : بازار سنندج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش سرزندگی در ایجاد تصویر ذهنی شهروندان ومیزان بهره گیری ازفضا (نمونه موردی : بازار سنندج) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش سرزندگی در ایجاد تصویر ذهنی شهروندان ومیزان بهره گیری ازفضا (نمونه موردی : بازار سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش سرزندگی در ایجاد تصویر ذهنی شهروندان ومیزان بهره گیری ازفضا (نمونه موردی : بازار سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش سرزندگی در ایجاد تصویر ذهنی شهروندان ومیزان بهره گیری ازفضا (نمونه موردی : بازار سنندج) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در معماری و طراحی شهری توجه به نظر شهروندان یکی از مهم ترین عوامل جهت طراحی می باشد .بدین معنی که فضا و محیط اطرافاز چه ویژگی هایی برخوردار باشند تا مردم را به خود جذب کنند .پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش سرزندگی در ایجاد تصویر ذهنیشهروندان و رابطه آن با میزان بهره گیری از فضای شهری انجام گرفته است؛ یعنی ایجاد فضایی در شهر که شهروندان در آن به لحاظشرایط سنی و جنسیتی در گستره زمانی وسیعی، در آن به فعالیت بپردازند.در این راستا برای انجام این پژوهش، بازار سنندج به عنواننمونه موردی مورد مطالعه قرار گرفته است .شیوه تحقیق در این پژوهش به صورت «توصیفی- تحلیلی» می باشد. برای این پژوهش سه فرضیه وجود دارد ابتدا اینکه بین سرزندگی و تصویرذهنی همبستگی مثبت زیادی وجود دارد و دوم اینکه ایجادمؤلفه هایی چون فضای سبز، ایمنی، دسترسی و کاربری های موجود در بازار باعث بالا بردن سرزندگی درفضای بازار می شود و در آخرمؤلفه هایی که باعث ایجاد تصویر ذهنی در بین شهروندان شوند باعث بالا بردن سرزندگی در فضا نیز خواهند شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.