تحلیل استراتژیک فرصت ها و چالشهای رقابت پذیری شهری درکلانشهر مشهد باتاکید برنقش گردشگری مذهبی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل استراتژیک فرصت ها و چالشهای رقابت پذیری شهری درکلانشهر مشهد باتاکید برنقش گردشگری مذهبی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل استراتژیک فرصت ها و چالشهای رقابت پذیری شهری درکلانشهر مشهد باتاکید برنقش گردشگری مذهبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل استراتژیک فرصت ها و چالشهای رقابت پذیری شهری درکلانشهر مشهد باتاکید برنقش گردشگری مذهبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل استراتژیک فرصت ها و چالشهای رقابت پذیری شهری درکلانشهر مشهد باتاکید برنقش گردشگری مذهبی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

دردنیای امروز به دنبال جهانی شدن شهرها و افزایش رقابت آنها درعرصه ملی و بین المللی توجه به مزیت های رقابتی آنها و بازاریابی مکان درجهت بهبود فرایند مدیریت و توسعه امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد رقابت پذیری مقصد گردشگری به عنوان یکی ازگونه های مهم رقابت پذیرمکانی و یک صنعت رشد و توسعه درون زا دربسیاری ازشهرهای دنیا موردتوجه قرارگرفته است داین راستا عنصرمذهب نیز به عنوان یک عنصرجاذب برای مقصد گردشگری مطرح می باشد و بیشتر شهرهای مذهبی دنیا سالانه پذیرای میلیون ها زائر بوده که این امر آنها را نیازمند توجه به عرصه های جدید و مهمی درچشم اندازسازی مدیریت و جهت گیری صحیح استراتژیک نموده است شهرمشهد نیز درکشورما به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا سالانه حدود ده برابر جمعیت خود پذیرای زائر و گردشگر می باشد این موضوع علاوه براینکه برای رقابت پذیری ساختن شهرمشهد پتانسیل بزرگی به شمار میرود آن را باجالشهایی نیز مواجه ساخته است ازاین رو دراین مقاله سعی براین است که بااستفاده ازتحلیلی استراتژیک نقاط قوت ضعف فرصت ها و تهدیدهای شهر مشهد با روش تحلیل داده های ثانویه و فراتحلیل و تشکیل ماتریس swot به استخراج استراتژیهای ممکن تدافعی تهاجمی رقابتی و محافظه کارانه درسه بعد چارچوب تنظیمی و محیط کسب وکار وزییرساخت ها و منابع پرداخته و باتشکیل ماتریسهای ارزیابی عوامل درونی نقاط قوت و ضعف و بیرونی فرصت ها و تهدیدها برای هریک ازاین سه بعد استراتژی مناسب باتوجه به نمره بدست آ»ده برای هرعامل تشخیص داده و پیشنهاد شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.