بهبود شادکامی و شرایط احساسی مردم درفضاهای مصنوع شهری دراهواز


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود شادکامی و شرایط احساسی مردم درفضاهای مصنوع شهری دراهواز دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود شادکامی و شرایط احساسی مردم درفضاهای مصنوع شهری دراهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود شادکامی و شرایط احساسی مردم درفضاهای مصنوع شهری دراهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود شادکامی و شرایط احساسی مردم درفضاهای مصنوع شهری دراهواز :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

شادکامی و سرزندگی مردم یک مدل احساسی است که دوبعدانگختگی و خوشایندی را دربرمیگیرد لذا به منظور ارتقای حس خوشایندی ازمکان متغیرهای احساسی ویژه ای درگیر میشوند همچنین فضاهای شهری باید چنان باشند تاحس سرزندگی و شادابی را به مردم القا نمایند و موجب جذب مردم شوند مقاله حاضر به بررسی عوامل موثر درافزایش حس شادکامی مردم و شرایط احساسی آنها اهواز پرداخته است روش تحقیق دراین پژوهش به شیوه توصیفی تحلیلی بوده و داده ها به کمک تدایبر میدانی و بااستفاده ازیک پرسشنامه گرداوری شده اند جهت بررسی ادبیات موضوع و نیز گرداوی برخی داده ها ازتدابیر مطالعه کتاخانه ای مشاهده و مقایسه نیز استفاده شده است نمونه موردی مراکز تجاری درخیابان اصلی کیانپارس بود که توسط پرسشنامه موردازمون قرار گرفته است درمرحله اول پس ازسنجش میزان احساس شرکت کنندگان درهردسته ازمسیرهای خیابان به اثبات رابطه بین دومتغیر انگیختگی و خوشایندی جهت تایید استفاده ازشبکه احساسی راسل و همکاران پرداخته میشود درمرحله دوم باطبقه بندی مسیرهای شناخته شده تعیین موقعیت هرمسیر تعریفی ازمحدودیت بهینه برای هرمسیر صورت میگیرد درنهایت اولویت بندی فضاها به منظور بهبود شرایط احساسی صورت میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.