نقش عوامل شخصیتی در توسعه تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت ایرانسل )


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش عوامل شخصیتی در توسعه تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت ایرانسل ) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش عوامل شخصیتی در توسعه تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت ایرانسل )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عوامل شخصیتی در توسعه تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت ایرانسل )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش عوامل شخصیتی در توسعه تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت ایرانسل ) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در این پژوهش سعی بر این است تا نقش عوامل شخصیتی (روان رنجوری، برونگرایی،گشودگی، سازگاری و وظیفه شناسی) بر توسعه تبلیغات دهان به دهان مورد بررسی قرار گیرد. این پژوهش از لحاظ شیوه انجام کار توصیفی- پیمایشی می باشد و جهت جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. برای جمع آوری اطلاعات شخصیتی از پرسشنامه مسلاچ و جکسون و برای تبلیغات دهان به دهان از پرسشنامه ساخت محقق استفاده شده که ضریب آلفای کرنباخ آنها به ترتیب ۰/۷۱ و۰/۸۳ است. برای آزمون روایی سوالات از اعتبار محتوا استفاده شد که به این منظور از نظرات متخصصان، اساتید دانشگاهی و کارشناسان خبره استفاده گردید. جامعه آماری را کلیه مشتریان شرکت ایرانسل در استان تهران تشکیل می دهند. باتوجه به نامحدود بودن جامعه آماری ۳۸۵ نفر به عنوان نمونه به صورت تصادفی انتخاب گردید. جهت آزمون فرضیه ها از ضریب همبستگی اسپیرمن و برای بررسی تاثیر عوامل شخصیتی بر توسعه تبلیغات دهان به دهان از رگرسیون چندگانه استفاده شد. نهایتا سه عامل برونگرایی، روان رنجوری و وظیفه شناسی می توانند بر توسعه تبلیغات دهان به دهان موثر باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.