مهار مزایای اداره امور شرکت و حسابرسی داخلی: مشاوره برای شرکتهای کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهار مزایای اداره امور شرکت و حسابرسی داخلی: مشاوره برای شرکتهای کوچک و متوسط دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهار مزایای اداره امور شرکت و حسابرسی داخلی: مشاوره برای شرکتهای کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهار مزایای اداره امور شرکت و حسابرسی داخلی: مشاوره برای شرکتهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهار مزایای اداره امور شرکت و حسابرسی داخلی: مشاوره برای شرکتهای کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

شرکت های کوچک و متوسط (SME) برای رشد اقتصادی در مالزی و بسیاری از اقتصادهای در حال ظهور حیاتی هستند از آنجائیکه سهم عمده ای در تولید ناخالص داخلی دارند. لذا برای شرکتهای کوچک و متوسط ضروری است تا به تقویت اداره، ریسک و کنترل سیستم (GRC) که در آن کد اداره امور شرکت (CG) برای حمایت از عملکرد قوی تجاری توصیه می شود بپردازد. حسابرس داخلی مهمترین عامل برای فراهم کردن تضمین و مشاوره در ریسک و کنترل سیستم برای یک شرکت برای ماندن در رقابت است.به طور کلی عدم آگاهی در میان این شرکت ها با توجه به اهمیت حسابرسی داخلی وجود دارد و اگر آگاهی وجود داشته باشد، یک گریز کلی برای اتخاذ این شیوه به دلیل هزینه های پیاده سازی وجود دارد.این مقاله صرفا از طریق تجزیه و تحلیل متون موجود انجام شد. ما از گزارشات و مطالعات قبلی عامل شکست کوچک و متوسط ها را توسط عوامل متعددی از جمله بهره وری پایین، عدم تامین مالی و مهارت ناکافی و قابلیت های کمک شناختیم.مقالات اداره امور شرکتی مدعی است که شرکت ها ممکن است به بهره وری استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی را با پذیرفتن اصول اداره امور شرکت خوب که شامل مدیریت ریسک و کنترل مکانیزم برسند. علاوه بر این، ممیزی داخلی باعث افزایش اداره امور شرکت از طریق اطمینان و مشاوره کار بر روی ریسک و کنترل سیستم می شود.بر اساس یافته های حاصل از بررسی متون موجود، مشخص شد که وضعیت فعلی اداره امور شرکت، شرکتهای کوچک و متوسط اصلاً قابل توجه نمی باشند، عمدتا به دلیل عدم آگاهی و همچنین هزینه های بالای اجرای می باشد. با این حال، اداره خوب هنوز هم مهم فرض می شود. از این رو ما ممکن است استدلال کنیم که یک مجموعه جداگانه از چارچوب اداره امور شرکت ممکن است برای شرکتهای کوچک و متوسط ، شبیه به تصویب یک مجموعه جداگانه از استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS)، برای شرکتهای کوچک و متوسط بهتر کار کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.