مطالعه نقش مدیریت کیفیت جامع و ابعاد مدیریت منابع انسانی در رضایتمندی مشتریان در کارکنان بانک ملت شهر کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه نقش مدیریت کیفیت جامع و ابعاد مدیریت منابع انسانی در رضایتمندی مشتریان در کارکنان بانک ملت شهر کرمانشاه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه نقش مدیریت کیفیت جامع و ابعاد مدیریت منابع انسانی در رضایتمندی مشتریان در کارکنان بانک ملت شهر کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه نقش مدیریت کیفیت جامع و ابعاد مدیریت منابع انسانی در رضایتمندی مشتریان در کارکنان بانک ملت شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه نقش مدیریت کیفیت جامع و ابعاد مدیریت منابع انسانی در رضایتمندی مشتریان در کارکنان بانک ملت شهر کرمانشاه :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
مدیریت کیفیت جامع در اصل، یک فلسفه مدیریت است و روشی ارجح برای بهبود کیفیت و بهره وری در سازمان ها شده است. در این پژوهش مؤلفه های مدیریت منابع انسانی (رهبری، آموزش و توسعه، مشارکت کارکنان، تشخیص و پاداش) انتخاب گردیدند. برای گردآوری داده های پژوهش از پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی استفاده شده است. داده های تحقیق با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه تحلیل و بررسی شدند. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که : بین مؤلفه های آموزش، مشارکت کارکنان، تشخیص و پاداش با دلبستگی شغلی رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد. ۲- مؤلفه توانمندسازی می تواند به طور مثبت و معنی دار رضایتمندی مشتریان را پیش بینی کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.