بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملکرد مالی کسب و کارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشکار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت کرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای کیفی و کمی را یادآوری کرده است. از این رو، هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در بانکداری اینترنتی است. نمونه پژوهش شامل ۳۸۴ نفر از مشتریان استفاده کننده از بانکداری اینترنتی بانک سینا است که به روش خوشه ای و تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده که روایی و پایایی آن مورد سنجش قرار گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که آگاهی از برند تاثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند دارد. بر همین اساس در پایان پیشنهاداتی نیز ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.