بررسی نقش رسانه های جمعی در آموزش محیط زیست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش رسانه های جمعی در آموزش محیط زیست دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش رسانه های جمعی در آموزش محیط زیست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش رسانه های جمعی در آموزش محیط زیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش رسانه های جمعی در آموزش محیط زیست :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

بحران محیط زیست ابعادی جهانی دارد. گام اول ارتقای فرهنگ عمومی حفاظت از محیطزیست نیازمند آموزش محیطزیست در همه سطوح محیطزیستی در جامعه می باشد آموزش محیط زیست، بنیادی ترین شیوه در حفاظت محیط زیست بوده که هدف آن، یافتن مناسب ترین و بهترین نظام و شیوه ارائه مطالب و نحوه فعالیت ها و اجرای ساختاری است که زمینه ساز ارتقاء آگاهی های زیست محیطی در سطح جامعه میباشد تا از این طریق هر فرد جامعه، خود را از طریق احترام گذاشتن به طبیعت، مسئول در حفظ و حمایت از محیط زیست بداند در عصز حاضر یکی از اقدامات اصلی برای ایجاد فرهنگ زیست محیطی درست بر محور آموزش است. آموزش و رسانه های ارتباطی دو رکن اساسی در فرهنگ حفاطت از محیط زیست نقش بارزی دارند.موجب ایجاد تغییر در باورها و نگرش های محیط زیستی می گردد. رسانه ها در دوران کنونی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شده اند و تعیین کننده اولویت ذهنی و حتی رفتاری ما می باشند و اگر نتوانند چگونه فکر کردن را به ما یاد دهند؛ به چه فکر کنیم را قطعا به ما خواهند آموخت. رسانه ها در کنار عواملی مانند خانواده، دوستان و مدرسه، می تواند نقش مهمی در جامعه پذیری و آموزش داشته باشد هدف اصلی این مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی به عنوان یکی از عوامل فراگیر و در دسترس همگان، در آموزش محیط زیست که موجب تغییر نگرش، انتقال ارزش ها و ایجاد حس حساسیت در افراد جامعه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.