بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها با به کارگیری الگوریتم ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها با به کارگیری الگوریتم ژنتیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها با به کارگیری الگوریتم ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها با به کارگیری الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها با به کارگیری الگوریتم ژنتیک :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

درچندسال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و مهمتر ازهمه فزونی میزان تقاضا برعرضه همواره بانکهای کشورمشتری مداری و ارکان آن را موردبی توجهی قرارداده اند و نتوانسته اند به نحواحسن ازبازاریابی نوین استفاده نمایند مردم به علت عدم توجه و بهاندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارایه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانکهای کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانکها نداشته اند لذا مشتریان به ناچار به بانکها مراجعه می کنند تا نیازهای ابتدایی خود را برطرف سازند و به تعبیردیگر باید گفت که درحال حاضر این مردم هستند درخدمت بانک ها می باشند نه بانکها درخدمت مردم باتوجه به تغییرات محیطی که پیشرو داریم بانکها بایستی پیشاپیش به تجهیز نمودن خود شناسایی نیازها توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قایل شوند زیرا هربانکی بتواند زودتر ازرقبا این نیازها را شناسایی و براورده کند درمیدان رقابت پیروزوسرافراز خواهد بود بنابراین به موازات سرمایه گذاری سنگین شرکت ها و سازمان ها درزمینه ای پایه ریزی دیجیتالی تاسیس همچنین برنامه ریزی تاسیس منابع ERP مدیریت ارتباط با مشتری CRM و مدیریت زنجیره ی تامینSCM حوزه نظارت IT به عنوان یک مسئله ی مهم برای درک به کارگیری موثرIT موردتوجه قرارمیگیرد لذا دراین مقاله سعی برآن است که نقش مدیریت ارتباط با مشتری دربانک کشاورزی بااستفاده ازالگوریتم ژنتیک بررسی و نتایج حاصل ازآن کاملا نسبت به روشهای موجود برتری داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.