همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات و استراتژی های ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات و استراتژی های ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات و استراتژی های ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات و استراتژی های ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات و استراتژی های ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ورود فناوری اطلاعات به مباحث استراتژیک سازمان سالهاست که یکی ازموضوعات مهم سازمانی است، گستردگی تاثیر فناوری اطلاعات باعث شده است به فناوری اطلاعات نه تنها به عنوان مزیت بلکه به عنوان ضرورت توجه شود رعایت قوانین واستاندارد های بین المللی که هر ساله بر میزان اهمیت آنها افزوده می شود یکی دیگر از موضوعات سازمانی می باشد که اهمیت تصمیم گیری در مورد فناوری اطلاعات در سطح حاکمیتی را بیش از پیش می کند. سازمان تامین اجتماعی از اولین سازمانهایی است که که در مورد بکارگیری فناوری اطلاعات در جهت بهبود فرآیندها و ارائه خدمات بهتر، اقدام کرده است. دراین پژوهش به بررسی رابطه بین همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات وکسب وکار با عملکرد سازمانی با استفاده از مدلهای مرجع از جمله مدل مرجع هندرسون- ونکاترامن و مدل مرجع لوفتمن در حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کار شده ودادههای آماری حاصل از پرسشنامه و اطلاعات جمع آوری شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سطح بلوغ همسویی دراین سازمان مورد ارزیابی و اندازه گیری قرار گرفته است. نتایج حاصل از پژوهش وجود ارتباط مؤثر و مثبت بین همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در سازمان تامین اجتماعی را نشان می دهد. در مقایسه با مدل مرجع از میان چهار دیدگاه مختلفدیدگاههای اجرای استراتژی و سطح سرویس قابل مشاهده است. همچنین نتایج نشان می دهد در این سازمان موانع و چالشهایی در رسیدن به همسویی و استفاده مناسب از فرصتهایی که فناوری اطلاعات فراهم می کند وجود دارد. چالشهایی نظیر فرهنگ، ساختار و سلسله مراتب سازمانی که رفع آنها نیازمند همکاری و مشارکت دیران کسب و کار و مدیران فناوری اطلاعات در سازمان است. به این موانع و چالشها و پیشنهادات مرتبط در بخش در نتیجه گیری با جزئیات بیشتر اشاره شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.