مقایسه تطبیقی ابعاد ارزش ویژه برند همراه بانک ملت در دو شهر تهران و قزوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه تطبیقی ابعاد ارزش ویژه برند همراه بانک ملت در دو شهر تهران و قزوین دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه تطبیقی ابعاد ارزش ویژه برند همراه بانک ملت در دو شهر تهران و قزوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تطبیقی ابعاد ارزش ویژه برند همراه بانک ملت در دو شهر تهران و قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه تطبیقی ابعاد ارزش ویژه برند همراه بانک ملت در دو شهر تهران و قزوین :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
با ظهور فناوری در صنعت بانکداری، رفتار مصرف کنندگان را تغییر داده و بر روی تصویر ذهنی برند نیز تاثیر گذاشته است. ارزش ویژه برند یکی از مهمترین مواردی است که بر تصویر ذهنی برند و توسعهمشتریان موثر می باشد. این مقاله به بررسی ارزش ویژه برند در دو منطقه جغرافیایی مختلف پرداخته است. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و روابط بین این عوامل شناسایی شده است. این عوامل شاملکیفیت ادراک شده، اعتماد، رضایت مشتری، آگاهی از برند و وفاداری می باشد. یک مدل نظری ارائه شده است و تحلیل توصیفی بر اساس مطالعه موردی بر همراه بانک ملت در دو شهر تهران و قزوین صورت گرفته است. نتایج نشان می دهد که تصویر ذهنی برند می تواند با توجه به منطقه جغرافیایی و عوامل فرهنگی متفاوت باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.