مدیریت بازار ونقش هوش رقابتی وسازمانی دربازاریابی نوین


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت بازار ونقش هوش رقابتی وسازمانی دربازاریابی نوین دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت بازار ونقش هوش رقابتی وسازمانی دربازاریابی نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بازار ونقش هوش رقابتی وسازمانی دربازاریابی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت بازار ونقش هوش رقابتی وسازمانی دربازاریابی نوین :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی هوش رقابتی و هوشمندی سازمانی در بازاریابی نوین میباشد،با توجه به اینکه عصرحاضرعصرارتباطات و اطلاعات می باشد وهر روزه ارتباط بین شرکت ها وسازمانها گسترده تر می شود بازار یابی دراین عرصه بسیاررقابتی خیلی سخت وبدست آوردن سهم از بازار برای شرکتها مشکل می گردد ،برای فایق آمدن بر مشکلات بازاریابی ،برنامه ریزی دقیق وهوشمندانه بسیار رروری است که این برنامه باید با اطلاعات درست ودقیق و برهایره شناسایی وتجزیه وتحلیل رفتار رقبا در بازار ونحوه تعامل یا تهاجم با رقبا براساس هوش رقابتی مدیران وکارکنان سا زمانوهوشمندی سازمانی صورت بگیرد تا نتیجه این رقابت مطلوب ومنجر به اخذ امتیاز برای شرکت گردد .هوشمندی رمن معرفی انواع هوش مرتبط با رقابت و همچنین بیان هوشمندی سازمانی ضرورت لزوم هوش رقابتی و هوشمندی سازمانی دربازاریابی کنونی را بیان می نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.