شناسایی و ارزشیابی عوامل موثربر مدیریت نوآوری درصنعت خودرو )مطالعه موردی شرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و ارزشیابی عوامل موثربر مدیریت نوآوری درصنعت خودرو )مطالعه موردی شرکت ایران خودرو دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و ارزشیابی عوامل موثربر مدیریت نوآوری درصنعت خودرو )مطالعه موردی شرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزشیابی عوامل موثربر مدیریت نوآوری درصنعت خودرو )مطالعه موردی شرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و ارزشیابی عوامل موثربر مدیریت نوآوری درصنعت خودرو )مطالعه موردی شرکت ایران خودرو :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

جهان امروز شاهد سرعت بالای تولد نوآوری ها بوده است و تولید محصولات و خدمات نوآورانه به یک نهضت جهانی تبدیل شده است . این حرکت جهانی که تمام شرکت های بزرگ و کوچن را به خود مشغول کرده، رقابتی پایان ناپذیر بین مدیران و صاحبان آن ها به وجود آورده است. به طوری که هر ین سعی می کنند با سرمایه گذاری بیشتر و استقرارنظام مدیریت نوآوری، هر روز محصولاتی به ر، با کیفیت تر و ارزان تر به بازار عرضه نمایند . از این رو جایگاه نوآوری بیش ازپیش مورد توجه ارار گرف ه است. در این میان صنعت خودرو سازی به دلایل ذاتی و ارتباطی که با سایر صنایع دارد، به عنوان موتور محرک توسعه نوآوری و فناوری در کشور شناخ ه شده و کانون توجه مدیران و سیاست گذاران حوزه نوآوری قرارگرفته است لبا در این مقاله سعی شده است با ارزشیابی شاخص های موثر بر ابعاد مدیریت نوآوری در شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگ رین شرکت خودرو ساز خاور میانه، وضعیت توانمندی نوآوری و شکاف هر کدام از ابعاد و شاخص های موثر آن را براساس مدل ورهاگ و کفیر در ۰۱ بعد شناسایی و تعیین کرده و نهایتا به ارائه راهکار های بهبود تقویهت ابعاد و شاخص های ضعیف تر بپردازیم. نتایج نشان دهنده آن است که شرکت ایران خودرو در بعد انتقال فناوری نسبت به سایر ابعاد در وضعیت بهتری قرار داشته و در بعدنظام هاو ابزارها یایین ترین امتیاز راکسب نموده است و نیاز به ارائه راهکارهای بهبود قویتری میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.