شناسایی عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر شیراز


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر شیراز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر شیراز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور شناسایی عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی تاثیر آن بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر شیراز انجام شد، که در آن عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری شامل چهار متغیر: کشف و شناخت، تحلیل و پالایش، برنامه ریزی بازار و تعامل با مشتری، به وسیله پرسشنامه مورد ارزیابی قرار گرفت. پرسشنامه بین ۰۴۴ نفر نمونه که ازجامعه آماری )کلیهی مشتریان شعب بانک ملت شهر شیراز( به روش تصادفی گزینش شدند، توزیع گردید. روش تحقیق از نوع توصیفی بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS از آزمون ضریتهمبستگی، آزمون رگرسیون و آزمون رگرسون چندگانه استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان همبستگی معنی دار و قوی مشاهده شده است. نتایج گویای ایناست که مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات ارتباط معنی داری با هم دارند و همچنین نشان دهنده همبستگی مثبت معنی دار بین همه عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری شامل)کشف و شناخت، تحلیل و پالایش و تعامل با مشتری( با مدیریت ارتباط با مشتری بجز عامل برنامه ریزی بازار می باشد. نتایج این پژوهش نشان می دهد در بین عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط بامشتری، کشف و شناخت مشتریان بیشترین ارتباط را با مدیریت ارتباط با مشتری دارد. نتایج آزمون رگرسیون نشان می دهد که در بین عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری، سه بعد )کشف و شناخت، برنامه ریزی بازار و تعامل با مشتری( دارای تأثیر مثبت و معنی داری بر مدیریت ارتباط با مشتری می باشند و بعد تحلیل و پالایش در معادله رگرسیون وارد نمی شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.