تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی بر اساس مقوله فعال و غیر فعال بودن


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی بر اساس مقوله فعال و غیر فعال بودن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی بر اساس مقوله فعال و غیر فعال بودن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی بر اساس مقوله فعال و غیر فعال بودن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی بر اساس مقوله فعال و غیر فعال بودن :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر، بررسی وتحلیل محتوای کتاب علوم چهارم مقطع ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ های کتاب بر » تصویر «، » پرسش « ،» متن « بوده است. بر اساس این تحلیل، ضریب درگیری دانش آموزان در سه مؤلفه ی اساس چهار فرضیه مورد توجه قرار گرفته شده است. جامعه آماری تحقیق شامل تمام محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی که برابر با جامعه مورد مطالعه انتخاب گردیده است . روش تحقیق، از نوع تحلیلی بوده و برای بررسی داده ها و اطلاعات از ارزشهای مناسب آمار توصیفی مانند : فراوانی، درصد، رسم نمودار، محاسبه ضریب درگیری در هر فصل برای متنپرسشها وتصاویر ، و نیز محاسبه ضریب نسبی در هر فصل برای اجزاء محتوا، و سپس محاسبه ضریب درگیری دانش آموزان با کل متن تصاویر و کل پرسشها استفاده شده است. که نتایج نشان داده متنها و پرسش های ارائه شده در کتاب بر خلاف تصاویر فعال است و محتوای کتاب علوم چهارم ابتدایی ارزش پژوهشی و تفکر کمتری دارد و همچنین جملات لفظی آن از جملات درکی بیشتر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.