بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتریان مطالعه موردی نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتریان مطالعه موردی نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتریان مطالعه موردی نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتریان مطالعه موردی نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتریان مطالعه موردی نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی بین آمیخته بازارابی ۷p با وفاداری مشتریان است. روش تحقیق حاضر توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه مشتریان نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه میباشد که تعداد آنها نامحدود است و با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه برای نمونه گیری از فرمول حجم جامعه نامحدود استفاده شده و تعداد ۳۰۶ نفر انتخاب شدند. برای تحلیل داده ها از آمار توصیفی، آزمون هایهمبستگی پیرسون استفاده شد. در این پژوهش برآنیم تا ضمن برشمردن مولفه های آمیخته بازاریابی ، تأثیر آنها را بر جلب وفاداری مشتریان نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه سنجیده و چگونگی این فرآیند را مورد بررسی قرار دهیم . نتایج نشان داد که رابطه معناداری بین آمیخته بازاریابی ۷p و وفاداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.