بررسی رابطه ابعاد مختلف نوآوری های سبز در بهبود عملکرد سازمان در صنعت ساخت و ساز


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابعاد مختلف نوآوری های سبز در بهبود عملکرد سازمان در صنعت ساخت و ساز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابعاد مختلف نوآوری های سبز در بهبود عملکرد سازمان در صنعت ساخت و ساز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد مختلف نوآوری های سبز در بهبود عملکرد سازمان در صنعت ساخت و ساز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد مختلف نوآوری های سبز در بهبود عملکرد سازمان در صنعت ساخت و ساز :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه توسعه ی محصول برای شرکت هایی که می خواهند در بازارهای موجود و همچنین در بازارهای جدید به رقابت بپردازند، امری حیاتی می باشد. لذا شرکت ها می توانند با بهبود عملکرد زیست محیطی شان، تصویر سبز بودن شرکت خود راارتقاء بخشند که به نوبه ی خود به ایجاد فرصت های جدید کسب و کار و بهبود مزیت رقابتی کمک می کند. در این راستا هدف از انجام پژوهش حاضر، دستیابی به رابطه انواع مختلف نوآوری سبز بر بهبود عملکرد سازمان و کسب مزیت رقابتی در صنعت ساخت و ساز می باشد و تلاش شد میزان سهم هر یک از مولفه های نوآوری سبز را در تبیین عملکرد سازمانی مشخصشود. این مطالعه از حیث هدف کاربردی و از حیث روش توصیفی پیمایشی است. اطلاعات مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه با نمونه ای بالغ بر ۰۲۲ نفر از ندیران ارشد و میانی شرکت های ساختمانی ثبت شده در انجمن انبوه سازان استانتهران بوده که با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه کوکران به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. اعتبارشاخص ها و مدل پژوهش با تست CVR و پایایی پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ مورد سنجش قرار گرفت و داده های جمع آوری شده نیز با استفاده از آزمون تحلیل رگرسیونی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. یافته های پژوهش نشان می دهند که بین ابعاد نوآوری سبز و عملکرد سازمانی رابطه معناداری وجود دارد و به ترتیب نوآوری های بازاریابی سبز )بیش ترین تاثیر(، فرایند، محصول سبز و مدیریتی سبز )کم ترین تاثیر( در بهبود عملکرد سازمانی تاثیر مستقیم و مثبتی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.