بررسی تأثیر روابط عمومی درک شده و تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در شهرستان اهواز


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر روابط عمومی درک شده و تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در شهرستان اهواز دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر روابط عمومی درک شده و تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در شهرستان اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر روابط عمومی درک شده و تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در شهرستان اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر روابط عمومی درک شده و تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در شهرستان اهواز :

تعداد صفحات :۳۰

چکیده مقاله:

وفاداری مشتری به عنوان یک عامل بسیار مهم و برجسته در موفقیت کسب وکار سازمان ها شناخته شده است. در این راستا یکی از مسائلی که برای مدیران سازمان ها اهمیت یافته است شناسایی عوامل مرتبط با وفاداری ودرک روابط بین این عوامل است . صنعت بیمه به عنوان یکی از صنایع مهم خدماتی در سطح بین الملل، این مهم را دریافته و مدیران این صنعت همواره در تلاش برای حفظ و گسترش روابط با مشتری و ایجاد وفاداریدر مشتریانشان هستند. این تحقیق به درک هرچه بهتر روابط میان وفاداری مشتری، رضایت مشتری و تصویر ذهنی کمک کرده و رهنمودهای علمی و کاربردی قابل ملاحظه ای را در عرصه مدیریت بیمه ارائه نموده است .نتایج نشان داده است که فعالیت های روابط عمومی درک شده و هویت برند با وفاداری مشتری ارتباط مستقیم دارد و تصویر برند می تواند رابطه روابط عمومی با وفاداری مشتری را تحت تأثیر قرار دهد و زمانیکه تصویر برند مطلوب باشد، اثر فعالیت های روابط عمومی درک شده بر وفاداری مشتری قوی تر و مشخص تر است. درحالی که تصویر برند نامطلوب اثر کاهشی بر روی وفاداری مشتری دارد و منجر به کاهش وفادار می شود در این تحقیق نتایج به دست آمده نشان می دهد که روابط عمومی درک شده رابطه مستقیمی با وفاداری ندارد واین با نتایج به دست آمده از تحقیق آقایان آن-تین سیه و چونگ کی لی مطابقت ندارد. و در بقیه موارد برابر است. برای کسب نتایج در این تحقیق نیاز به ۰۵۱ پرسشنامه بود که ۰۱۱ پرسشنامه توزیع شد و ۰۶۱ پرسشنامه جمع آوری شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.