بررسی تاثیر نگرش مشتریان نسبت به پیامهای ویروسی بر رفتار مصرفی انها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویرفروشگاه در ذهن مشتری در فروشگاههای شهروند در تهران و حومه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نگرش مشتریان نسبت به پیامهای ویروسی بر رفتار مصرفی انها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویرفروشگاه در ذهن مشتری در فروشگاههای شهروند در تهران و حومه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نگرش مشتریان نسبت به پیامهای ویروسی بر رفتار مصرفی انها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویرفروشگاه در ذهن مشتری در فروشگاههای شهروند در تهران و حومه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نگرش مشتریان نسبت به پیامهای ویروسی بر رفتار مصرفی انها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویرفروشگاه در ذهن مشتری در فروشگاههای شهروند در تهران و حومه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نگرش مشتریان نسبت به پیامهای ویروسی بر رفتار مصرفی انها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویرفروشگاه در ذهن مشتری در فروشگاههای شهروند در تهران و حومه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه یکی از فاکتور های مهم در بحث رفتار مصرف کننده تصویر ذهنی مشتریان از محصولات و خدمات است. فروشگاهها نیز از جمله عرضه کنندگان محصولات هستند که به مشتریان خود محصولات متنوعی را ارایه می دهند. بنابراین تلاش برای جذب مشتریان بهفروشگاه مهمترین چالش هر خرده فروشی است. پژوهشهای انجام گرفته حاکی از ان است که میزان اعتماد مشتریان و ریسکی که بههنگام خرید از فروشگاه درک میکنند ،بر رابطه بین تصویر ذهنی انها از فروشگاه و قصد خرید شان تاثیر گذار است. هیچ فروشگاهی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد، مگر اینکه بتواند تعداد کافی از مشتریان اگاه و نکته سنج را جذب و نگهداری کند.در سالهای اخیر بهدلیل تاثیر گذاری تصویر ذهنی از سازمان بر رفتار مصرف کننده ،این متغیر از اهمیت بسیاری برخوردار گردیده و به عنوان یک عاملمورد توجه و کلیدی در مدیریت استراتژیک بازاریابی هر سازمانی محسوب می شود. همچنین رضایت مشتری یکی از پایه ای ترین مفاهیم ارزیابی است که در خیلی از کسب و کارها دنبال می شود. لذا در این پژوهش ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه ، رضایت مشتری ،نیات رفتاری مشتریان و بعد مسافت مورد بررسی قرار گرفته است.این تحقیق از حیث هدف یک تحقیق کاربردی است و بر اساس روش،از نوع پیمایشی و در دسته تحقیقات علی قرار گرفته می گیرد.نمونه اماری شامل مشتریان فروشگاههای هایپر استار در تهران و حومه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.