بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان با رویکرد تئوری هزینه مبادله موردمطالعه:شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان با رویکرد تئوری هزینه مبادله موردمطالعه:شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان با رویکرد تئوری هزینه مبادله موردمطالعه:شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان با رویکرد تئوری هزینه مبادله موردمطالعه:شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان با رویکرد تئوری هزینه مبادله موردمطالعه:شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

مشتری اصلی ترین عنصر موثر در تصمیم گیری ها و طراحی برنامه های راهبردی بازاریابی است . بررسی و شناسایی رفتار مشتریان و ارائه ی خدمات با توجه به نیاز مشتریان می تواند باعث توسعه بازاریابی گردد. در اقتصاد پر تلاطم امروز که هیچضمانتی برای بقای سازمان ها در محیط کسب و کار وجود ندارد، مشتریان وفادار میتوانند به سازمان در حفظ و رشد خود کمک کنند. سازمان ها باید بر این وفاداری تمرکز کرده و از وفادارسازی مشتریان خود به عنوان یک استراتژی اصلی برایآینده استفاده نمایند. از طرفی تمایل مشتری برای حفظ یا قطع رابطه با سازمان متأثر از چگونگی تعامل کارکنان با مشتریخواهد بود. با توجه به اهمیت این مسئله پژوهش حاضر، با رویکرد تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی رابطه بین رفتار فروش اخلاقی فروشنده ،منافع اعتماد درک شده مشتری، رضایت مشتری و وفاداری مشتریان در شرکتهای ارئهدهنده اینترنت پرسرعت می پردازد. بمنظور انجام این پژوهش از مدل سو-سیو لین و سینگ وو ، ۲۱۰۲ ، استفاده شده است که درآن وفاداری به دوبخش وفاداری مشتری به فروشنده و وفاداری مشتری به شرکت تقسیم شده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در استان مازندران می باشند و با توجه به نامحدود بودن تعداداعضای جامعه به کمک فرمول کوکران حجم نمونه ۴۸۳ نفر تعیین شده و از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است.ابتدا آمار توصیفی مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و همچنین وضعیت متغیرهای تحقیق با بکارگیری جداول و نمودارها به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای پاسخگویی به سوالات پژوهش و نتیجه گیری از روش های آماری وآزمونهای متفاوت با استفاده از نرم افزارهای SPSS22 و LISREL8.54 استفاده گردید.با توجه به نتایج حاصل از ارزیابی مدل ساختاری،کلیه فرضیه های پژوهش تایید شده و همچنین نتایج حاصل از تحقیق موید وجود رابطه معنادار بین رفتار فروش اخلاقی فروشنده و وفاداری مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.