ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی شهر سنندج


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی شهر سنندج دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی شهر سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی شهر سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی شهر سنندج :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر، با هدف بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی شهر سنندج، طرح و اجرا شده است. جامعه آماری این پژوهش، کارکنان بانک شهر سنندج است که ۲۵۱ نفر از آن ها برای نمونه آماری انتخاب شدند . این پژوهش از نظرروش اجرا از نوع پژوهش های توصیفی از شاخه همبستگی است. نمونه گیری به روش تصادفی متناسب با جامعه آماری انجام گرفته است. بنایراین از پرسشنامه ای استاندارد، استفاده شده است..یافته های پژوهش نشان داد که بین ارزیابی عملکرد و خروجی مدیریت ارتباط با مشتری، ترازبندی مدیریت ارتباط با مشتری و فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی شهر سنندج رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.