ارتباط تصویر ذهنی مشتری از کشور مبدأ کالا با تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری کالا درمشتریان رایانه های همراه شهر زنجان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط تصویر ذهنی مشتری از کشور مبدأ کالا با تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری کالا درمشتریان رایانه های همراه شهر زنجان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط تصویر ذهنی مشتری از کشور مبدأ کالا با تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری کالا درمشتریان رایانه های همراه شهر زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط تصویر ذهنی مشتری از کشور مبدأ کالا با تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری کالا درمشتریان رایانه های همراه شهر زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط تصویر ذهنی مشتری از کشور مبدأ کالا با تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری کالا درمشتریان رایانه های همراه شهر زنجان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر ، بررسی ارتباط تصویر ذهنی مشتری از کشور مبدأ کالا با تصویر ذهنی از نام و نشان کالا است . بدین منظور، چارچوب مفهومی تحقیق طراحی و روابط بین ساختارهای آن )تصویر ذهنیکشور مبدأ، تصویر ذهنی نام و نشان کالا و قصد خرید( مطرح گردید. این تحقیق، از لحاظ هدف ، یک تحقیق کاربردی بوده و به لحاظ روش یک تحقیق توصیفی- همبستگی است داده ها با استفاده از نظرات۴۰۰ نفر از مشتریان لپ تاپ با نام های تجاری ایسر و سونی ، در نمایندگی های اصلی و فروشگاههای لوازم کامپیوترو لپ تاپ موجود درشهرزنجان، جمع آوری گردید. روش نمونه گیری خوشه ای تصادفیبوده و داده های این تحقیق از طریق یک پرسشنامه محقق ساخته گردآوری شدند و رگرسیون چندگانه جهت آزمون فرضیات مورد استفاده قرار گرفت. نتایج بدست آمده از این تحقیق بیانگر این است که بینتصویر ذهنی از نام و نشان کالا )برند( و قصد خرید رابطه معنی دار مستقیم و مثبت وجود دارد همچنین بین تصویر ذهنی از کشور تولید کننده )مبدأ ( کالا و قصد خرید کالا رابطه معنی دار مستقیم وجود داردو درنهایت بین تصویر ذهنی از نام و نشان کالا و کشور تولید کننده کالا رابطه مستقیم و معنی دار وجود دارد .بدین صورت که، تصویر ذهنی از کشور تولید کننده )مبدأ( کالا می تواند به تغییر مستقیم درتصویر ذهنی افراد از نام و نشان کالا جهت دهد . طبق نتایج تحقیق تصویر ذهنی از کشور مبدأ بر روی درک کلی مشتریان از برند تأثیر می گذارد مقاله حاضر از این جهت که از یک سو به شناسایی عوامل مؤثر بر قصد خرید از دیدگاه مصرف کنندگان ایرانی پرداخته و از سوی دیگربه شرکتها در انتخاب استراتژی مناسب جهت ورود به بازارهای بین المللی کمک می کند، حائز اهمیت و درخور توجه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.