ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر فرآیندهای اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری برعملکرد


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر فرآیندهای اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری برعملکرد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر فرآیندهای اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری برعملکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر فرآیندهای اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری برعملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر فرآیندهای اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری برعملکرد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

عملکرد کسب و کار معرف موفقیت شرکت است. مدیریت ارتباط با مشتری، راهبرد عملیاتی است که از قدرت فناوری به منظور تلفیق تمام جنبه های کاری شرکت با هدف ساختن وفاداری طولانی مدت مشتری سود می برد. در این مطالعه، پژوهش هایی که در سال های اتیر توسط محققان پیشین بر روی مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده، بررسی گردیده و مدلی نوین برای روابط بین قابلیت یادگیریسازمانی و فرآیندهای اطلاعاتی رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد رابطه ای و سود عملکرد بر مبنای مشتری ارائه شده است؛ در این مدل همچنین تأثیر تعدیل کنندگی آمادگی مدیریت ارتباط بامشتری و تعامل مداری بر روابط بین فرآیندهای اطلاعاتی رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد رابطه ای بر مبنای مشتری و سود عملکرد بر مبنای مشتری نشان داده شده است. پیشنهاد می شود این مدل را در جوامع مختلف آماری ، در صنایع و سازمان های گوناگون مورد بررسی قرار گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.