نگاهی به مقوله ی رضایت مشتری از مفهوم تا ابزارسنجش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نگاهی به مقوله ی رضایت مشتری از مفهوم تا ابزارسنجش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نگاهی به مقوله ی رضایت مشتری از مفهوم تا ابزارسنجش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاهی به مقوله ی رضایت مشتری از مفهوم تا ابزارسنجش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نگاهی به مقوله ی رضایت مشتری از مفهوم تا ابزارسنجش :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
ادامه ی حیات سازمان ها در همواره از دغدغه های اساسی مدیران میباشد.اینکه چه محصولی ؟ با چه مزیت هایی باید تولید شود؟ و چگونه در اختیار مشتریان قرار گیرند؟ تا شرکت بتواند با فروش و کسب سود علاوه بر ادامه ی فعالیت های خود به رقابت با رقبا نیز بپرازند.پاسخ همه ی این پرسش ها به سازمان کمک میکنند تا بتواند یک برنامه ی بلند مدت برای خود فراهم آورند.لیکن برای یافتن مبنای این برنامه و مرجع پاسخ های صحیح به پرسش های فوق الذکر باید طرف دوم، یعنی مشتری، کسی که همه چپز برای اوست. کالا باید مطابق میل مشتری ساخته و آنگونه که او میخواهد در اختیارش قرار گیرد. شرکت باید محصول خود را در راستای رضایت مشتری قرار دهد و همواره بکوشد تا او را راضی نگه دارد. برای این کار نیاز به شناخت دقبقتر رضایت مشتری، چیستی آن و چگونگی اندازه گیری آن میباشد. در مقاله ی پیش رو به بررسی این موضوع میپردازیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.