بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های آنلاین مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های آنلاین مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی کرج دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های آنلاین مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی کرج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های آنلاین مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های آنلاین مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی کرج :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
رشد سریع و استفاده روزافزون از فناوری رایانه ای ، این امکان را فراهم نموده است که فروشندگان خرده فروش و خریداران ، از طریق اینترنت و به شکلی بسیار موثرتر ارتباط برقرار کرده و اثر بخشی فرآیند مبادله را بیش از پیش نمایند. از این رو فروشگاه های آنلاین را می توان یکی از تحولات عمده در فروش های خرده فروشی در دنیا به شمار آورد. هدف ما از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های آنلاین است. در این پژوهش مدلی برای ارزیابی هدف ارایه شده است . سپس رابطه بین مولفه های تعریف شده ، توسط پرسشنامه ای که به وسیله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج پر شده است ، بررسی می شود. این مدل بر روی نمونه ۱۵۰ نفره از دانشجویان دانشگاه آزاد کرج به طور تصادفی مورد آزمایش قرار گرفته است. درنهایت پس از بررسی مدل ارایه شده به این نتیجه رسیدیم که قابلیت اطمینان، پاسخ گویی و ایجاد ارزش به واسطه تعامل لذت بخش بر وفاداری اثرگذار هستند. در این پژوهش ارتباط بین مولفه های مطرح شده و تاثیری که بر روی وفاداری مشتری می گذارند بررسی شده است که تاکنون تاثیر این مولفه ها در کنار هم ارایه نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.