بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه شهر تهران منطقه ۱


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه شهر تهران منطقه ۱ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه شهر تهران منطقه ۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه شهر تهران منطقه ۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه شهر تهران منطقه ۱ :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان مطالعه موردی بانک های رفاه شهر تهران منطقه۱ است روش این پژوهش توصیفی – همبستگی از نوع پیمایشی زمینه یابی می باشد. پژوهش حاضر از نظر طبقه بندی بر مبنای هدف ،این پژوهش کاربردی است . از نظر طبقه بندی بر مبنای روش ، این پژوهش توصیفی – همبستگی از نوع پیمایشی زمینه یابی می باشد . برای این تحقیق از ۳۸۴ نفر جهت آمار گیری در بین مشتریان بصورت تصادفی استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. در این تحقیق برای برآورد اعتبار پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شد. استفاده از نرم افزار SPSS به تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته شد یافته های پژوهش حاضر نشان داد مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.