بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید مشتریان مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای استان بوشهر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید مشتریان مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای استان بوشهر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید مشتریان مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای استان بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید مشتریان مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای استان بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید مشتریان مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای استان بوشهر :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزار آمیخته بازاریابی میتواند نقش بسیار مهمی را در سیاستها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان و مخاطبان نسبت به شرکت و آرام تجاری آن ایفا می کند .هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و خرید مشتریان می باشد. از نظر هدف کاربردی است و از نظر ماهیت و روش علی می باشد. برای گردآوری داده های مورد نیاز از پرسشنامه استفاده شده است ۲۰ گویه در پرسشنامه مطرح شده است. پرسشنامه از روایی و پایایی کافی برخوردار است. جامعه آماری تحقیق مشتریان فروشگاه های زنجیره ای استان بوشهر می باشد برای تعیین حجم نمونه از اصول تعیین حجم نمونه در تحلیل رگرسیون چند متغیری در مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. روش نمونه گیری خوشه ای است و تعداد ۳۰۰ پرسشنامه توزیع شد که نهایتاً ۲۷۴ پرسشنامه کامل شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای بررسی روابط بین اجزاء مدل از مدل یابی معادلات ساختاری و برای تجزیه و تحلیل فرضیه ها از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. نتایج نشان می دهد رضایت مندی بر خرید مشتریان تأثیر مثبت دارد. آگاهی و وفاداری به برند بر خرید مشتریان تأثیر مثبت دارد. قیمت و کیفیت محصول بر خرید مشتریان تأثیر مثبت دارد. هنجار ذهنی بر خرید مشتریان تأثیر مثبت دارد. تبلیغات تجاری بر خرید مشتریان تأثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.