بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی مورد مطالعه اداره بیمه سلامت مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی مورد مطالعه اداره بیمه سلامت مازندران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی مورد مطالعه اداره بیمه سلامت مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی مورد مطالعه اداره بیمه سلامت مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی مورد مطالعه اداره بیمه سلامت مازندران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

ظهور اقتصاد رقابتى مفاهیمى چون مشتری گرایی، مشترى مدارى و کسب رضایت مشترى، پایه و اساس کسب وکار تلقى شده است در پژوهش حاضر، هدف بر این است تا ضمن معرفی شاخصهای بازاریابی درونی ورعایت مسئولیت پذیری اجتماعی بر اساس راهنمای استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ راه های تقویت مسئولیت پذیری از سوی بیمه سلامت استان مازندران مورد بررسی قرار گیرد در این تحقیق رابطه معنی داری بین دو متغیر بازار یابی دورنی و مسئولیت اجتماعی در سازمانهای خدماتی مورد سنجش و مطالعه قرار گرفته است . تحقیق حاضر از لحاظ روش، تحقیقی پیمایشی و از لحاظ هدف، تحقیقی کاربردی است. جامعه مورد بررسی تمام کارکنان بیمه استان مازندران میباشند . ابزار گرد آوری در این تحقیق از طریق پرسشنامه که برای رعایت مسئولیت اجتماعی توسط محقق از متن استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ استخراج گردیدو تعداد ۳۷ سوال برای سنجش آنها در پرسشنامه جدا گانه و برای بازاریابی درونی از ۲۲ سوال درپرسشنامه جداگانه ای استفاده شد نمونه برای انتخاب کارکنان از شیوه تصادفی ساده بوده و برای انتخاب نمونه مشتریان از شیوه تصادفی سیستماتیک استفاده گردیده که نتایج آزمون نرمالیتی کولموگروف اسمیرنوف نشان دهنده این است که توزیع داده ها در جامعه آماری نرمال بوده و درنتیجه برای تحلیل داده ها از یکسری آمار پارامتریک بهره گرفته است با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری به آزمون فرضیه های تحقیق پرداخته میشود که تایید رابطه مثبت و معنی داری بین تاثیر بازاریابی درونی بر مسئولیت اجتماعی می باشد. بنابراین این گونه نتیجه گیری کرد که شرکت های بیمه ای که به موضوع مسئولیت اجتماعی توجه نموده و خود را ملزم به رعایت مسائل مربوط به جامعه میکنند، در نظرارباب رجوعان، شرکت های بیمه ای با کیفیت خدمات بالاتر ادراک میشوند و باعث میشوند که ارباب رجوعان احساس رضایت و وفاداری بیشتری را داشته باشند؛ زیرا مشتریان ارباب رجوعان احساس میکنند که بیمه مورد نظر، تنها به مسائل مالی توجه نمیکند و به جامعه و رفاه جامعه نیز اهمیت میدهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.