ارزیابی عوامل موثر در فرایند عرضه نوآوری های فناوری با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری ISM


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل موثر در فرایند عرضه نوآوری های فناوری با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری ISM دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل موثر در فرایند عرضه نوآوری های فناوری با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری ISM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل موثر در فرایند عرضه نوآوری های فناوری با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری ISM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل موثر در فرایند عرضه نوآوری های فناوری با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری ISM :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

فرآیند خلق ایده نوآورانه و عرضه آن، در حوزه فناوری نیازمند برنامه ریزی و توجه همه جانبه به تمام عوامل موثر است،که بدون وجود مدلی مناسب محقق نمی شوند و این مستلزم آگاهی از مولفه های شکل دهنده ایده و عرضه نوآوری می باشد. وجود مدلی جامع و هوشمندانه مبتنی بر شرایط بازار و توان مندی ها، در موفقیت فرایند تکامل نوآوری های تکنولوژیک ؛ دارای نقشی کلیدی و مهم است. هدف این تحقیق ارایه یک مدل سیستماتیک در طراحی و عرضه نوآوری های فناوری می باشد، که بر اساس روش ساختاری تفسیری ISM است. در این تحقیق پس شناسایی عوامل موثر در فرایند شکل گیری نوآوری فناوری و همچنین عوامل موثر در عرضه آن به بازار، بر اساس نظرات خبرگان؛ مدلی ساختاری که مبین عوامل تاثیر گذار و تاثیر پذیر و نحوه تعامل آنها با یکدیگر می باشد؛ ارایه شده است. با توجه به چند بعدی بودن روند شکل گیری ایده و ارایه آن به بازار، استفاده از مدل پیشنهادی فوق می تواند در تجزیه و تحلیل و اولویت بندی عوامل مرتبط در نوآوری تکنولوژیک،در کمک به کار آفرینان مفید باشد و این امکان را فراهم می سازد که در ابداع یک نوآوری بجای تلاش بصورت جزیره ای؛ بطور کاملا ساختارمند به موضوع نگاه شود و برای هر مرحله با توجه به مراحل قبل و بعد آن برنامه ریزی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.