اثر افزودن نانولوله های کربن به ترکیب سوخت های بیودیزل و بیواتانول بر ارتعاشات یک موتور دیزل


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر افزودن نانولوله های کربن به ترکیب سوخت های بیودیزل و بیواتانول بر ارتعاشات یک موتور دیزل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر افزودن نانولوله های کربن به ترکیب سوخت های بیودیزل و بیواتانول بر ارتعاشات یک موتور دیزل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر افزودن نانولوله های کربن به ترکیب سوخت های بیودیزل و بیواتانول بر ارتعاشات یک موتور دیزل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر افزودن نانولوله های کربن به ترکیب سوخت های بیودیزل و بیواتانول بر ارتعاشات یک موتور دیزل :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تقاضا برای نفت و وقوع بحران های نفتی در دهه های اخیر به دلیل فزونی مصرف بر تولید، کشورهای صنعتی را بر آن داشته است تا با مسئله انرژی برخوردی متفاوت کنند و سوخت های زیستی را مورد توجه قرار دهند. سوخت های زیستی به سوخت هایی گفته می شود که از منابع طبیعی تجدپذیر و ضایعات وپسمانده های این منابع پس از بهره گیری اولیه حاصل می گردد. مهم ترین سوخت های زیستی مایع مورد استفاده در جهان بیواتانول با بیش از ۰۸ % سهم و بیودیزل باکمتر از ۲۸ % هستند. در این مطالعه، بیواتانول همراه با نانولوله های کربنی به عنوان افزودنی به مخلوط سوخت دیزل و بیودیزل بیودیزل (B2) یک موتور تک سیلندر دیزلی استفاده شد. بیواتانول مورد استفاده در غلظت های ۲ ، ۴ ، ۶ درصد حجمی بود. برای این کار، ارتعاشات موتور تحت بار کامل در سه سرعت ۱۷۰۰ و ۲۳۰۰ و ۲۹۰۰ rpm ارزیابی شد . نتایج نشان داد که با اضافه کردن نانو ذرات کربن به سوخت بیودیزل و بیواتانول ارتعاش کاهش پیدا می کند. با افزایش سرعت موتور از ۱۷۰۰ تا rpm 2900 ارتعاش افزایش پیدا می کند.ارتعاشات بدنه موتور برای سوخت بهینه (B2E4C60) نسبت به سوخت خالص دیزل در دورهای ۱۷۰۰ و ۲۳۰۰ و ۲۹۰۰ rpm به ترتیب ۱۶/۴۴ و ۲۱/۴۹ و ۱۹/۷۷ در راستای عمودی، جانبی و طولی کاهش یافت. این نشان میدهد که فشار داخل سیلندر در هنگام احتراق تغییرات کمتری داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.