رویکرد دینی در ژرف ساخت معنایی هنر سنتی و نقش آن در آموزش آگاهی مدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رویکرد دینی در ژرف ساخت معنایی هنر سنتی و نقش آن در آموزش آگاهی مدار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رویکرد دینی در ژرف ساخت معنایی هنر سنتی و نقش آن در آموزش آگاهی مدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد دینی در ژرف ساخت معنایی هنر سنتی و نقش آن در آموزش آگاهی مدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رویکرد دینی در ژرف ساخت معنایی هنر سنتی و نقش آن در آموزش آگاهی مدار :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
آن چه در فرهنگ و تمدن هر ملت جزو حیطه هنر سنتی قرار می گیرد در حقیقت بازنمود تفکرات و نحوه نگرش آن قوم در بابجهان هستی و ایدئولوژی آنان در باب عالم، زندگی و مرگ است که در کالبد آثار هنری ایشان متبلور می گردد. بنابراین برای دریافتی غیرسطحی و دستیابی به ژرف ساخت های معنایی از آثار هنری هر قوم یا ملت باید به ریشه یابی معنای ضمنی این آثار در باورهای دینی به مثابهشکل دهنده جهان بینی و ایدئولوژی آنان پرداخته شود.در این پژوهش سعی بر آن است تا با گردآوری داده ها به روش کتابخانه ای و جمع بندی به شیوه توصیفی- تطبیقی، خاستگاه معانی ضمنی محمول در هنر های سنتی ایرانی- اسلامی با کنکاش در مقوله فرهنگ و هنر اسلامی به مثابه هنر مقدس و معنادار تا حد امکان ریشه یابی گردد. همچنین میزان تاثیر گنجاندن این ژرف ساخت ها با رویکرد آموزش آگاهی مدار در سرفصل های درسی رشته هایهنری به ویژه هنر های سنتی و میزان تاثیر آن در بهبود روند آموزش و نیز پرورش هنرمندان آگاه با استفاده از نظرسنجی در جامعه آماریانتخابی از اساتید و دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز و دانشگاه هنر شیراز بررسی می گردد. هدف از این مقوله راهگشاییجهت پرورش هنرمندانی با توانمندی همزمان درتکنیک و معنا در حیطه هنرهای سنتی است، چرا که خلق آگاهانه، تضمین بقای تکنیکخلاق و معنادار در گذر زمان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.