استفاده از تکنیک مدیریت کیفیت QFD جهت ارزیابی کیفیت ظاهری قالی خشتی چالش تر


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از تکنیک مدیریت کیفیت QFD جهت ارزیابی کیفیت ظاهری قالی خشتی چالش تر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از تکنیک مدیریت کیفیت QFD جهت ارزیابی کیفیت ظاهری قالی خشتی چالش تر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از تکنیک مدیریت کیفیت QFD جهت ارزیابی کیفیت ظاهری قالی خشتی چالش تر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از تکنیک مدیریت کیفیت QFD جهت ارزیابی کیفیت ظاهری قالی خشتی چالش تر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

روش گسترش فعالیت های کیفی QFD از تکنیک های علم مدیریت کیفیت جامع (TQM) در جهت ارتقای رضایت مشتری از طریق بهبود کیفیت محصول، کاهش زمان و هزینه های تولید می باشد. هدف این پژوهش، تبدیل زبان مشتریان فرش دستباف (قالی خشتی چالش تر) به زبان فنی در فرایند تولید می باشد. که بدین طریق افزایش رضایت مشتریان از طریق بهبود یا افزایش کیفیت محصول، ایجاد یک چهارچوب مناسب برای تصمیم گیری، تشخیص مشخصه ها، فرایندهای فنی و طراحی لازم که علاوه بر افزایش کیفیت محصول، باعث تسریع در فروش و اعتبار بیشتر محصول در بازار خواهد شد. پژوهش کاربردی حاضر با مطالعه بازار و شناسایی مشتریان محصول، شروع ودر فرایند بررسی انتظارات مشتریان، تحت الگوی خانه کیفیت، خواسته های با درجه تأثیر بالا مشخص و وزن دهی و به زبان فنی شرایط تولید تبدیل می گردد و در نهایت الگوهایی برای معرفی به بخش تولید ارائه می شود. برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه طبق امتیازدهی طیف لیکرت برای دو گروه: ۱-مصرف کننده و ۲- تولید کننده، فروشنده و کارشناسان فرش دستباف استان در جامعه آماری شهرکرد، متناسب با خواسته های مشتریان برای قالی خشتی چالش تر و قالی سه منطقه دیگر استان به عنوان رقبای این قالی مورد ارزیابی قرار گرفت. ابزار ثانوی در تکنیک QFD ماتریس خانه کیفیت برای هر گروه مشتری می باشد که برای ترجمه ندای مشتری و خواسته های کیفی ایشان از محصول به الزامات کمی، استفاده گردید. در آخر طی تحلیل هایی که توسط ماتریس ارتباطات و مشخصه های فنی خانه کیفیت در ارتباط با خواسته های مشتریان صورت گرفت، اولویت ها و پارامترهایی که برای کیفیت ظاهری قالی خشتی چالش تر لازم است، مشخص گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.