نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با رشد سریع تکنولوژی دیجیتال و ظهور اینترنت، علم بازاریابی نیز برای عقب نماندن از عصر دیجیتال، وارد دنیای الکترونیک گشت. بازاریابی الکترونیکی به تولید ارزش و به دست آوردن سهمی از بازار با استفاده از اینترنت و سایر ابزار الکترونیکی، جهت انجام کسب و کارهای اینترنتی هماز تبلیغات، فروش کالا و خدمات و … اطلاق می گردد. عملکرد بازاریابی به توانایی سازمان برای افزایش فروش، ارتقای موقعیت رقابتی شرکت، توسعه محصولات جدید، بهبود کیفیت محصول، کاهش زمان تحویل کالا یا خدمات به مشتریان، گسترش سهم بازار و غیره، در مقایسه با دیگر رقبا در یک صنعت خاص اشاره دارد. در این مقاله ابتدا به مرور مفاهیم، پیشینه، اهداف و انواع بازاریابی الکترونیکی و اصول و تکنیک های بازاریابی الکترونیکی پرداخته و همچنین به بیان مفاهیم عملکرد بازاریابی و اهمیت آن و نیز به نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها پرداخته ایم. نوع پژوهش از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. در این مقاله ابتدا با استفاده از مطالعات کتابخانه ای به بررسی پیشنه پژوهش پرداخته و سپس با استفاده از پژوهش های میدانی، اطلاعات جمع آوری گردید. سپس از پرسشنامه، به عنوان ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات استفاده شد. نتایج بدست آمده، نقش بازاریابی الکترونیکی در بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها و فرضیات فرعی مربوط به نقش مثبت و معنادار بازاریابی الکترونیکی در ارتباطات بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، فروش، چهره تجاری، هزینه و مزیت رقابتی را مورد تأیید قرار دادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.