اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بر افزایش نگرش مثبت به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر درخانواده های تک سرپرست


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بر افزایش نگرش مثبت به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر درخانواده های تک سرپرست دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بر افزایش نگرش مثبت به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر درخانواده های تک سرپرست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بر افزایش نگرش مثبت به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر درخانواده های تک سرپرست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بر افزایش نگرش مثبت به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر درخانواده های تک سرپرست :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف اثرآموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بر افزایش نگرش مثبت به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان دختر درخانواده های تک سرپرست با طرح تحقیق شبه آزمایشی انجام گرفته است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه درخانواده های تک سرپرست که تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملارد بودند که ۴۰ نفر از آنان به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند و در دو گروه ۲۰ نفرآزمایش و کنترل قرارگرفتند. آموزش مهارت های ارتباطی بر روی گروه آزمایش در ۸ جلسه اجرا گردید. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه ی استاندارد شده احساس تعلق به مدرسه بتی و بری ( ۲۰۰۵ ) و پرسشنامه نگرش نسبت به مدرسه مک کوچ و سیگل ( ۲۰۰۲) استفاده شد. که نتایج حاصل از آزمونهای آماری نشان داد که : آموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بر افزایش نگرش مثبت به مدرسه و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دختر در خانواده های تک سرپرست تاثیر دارد. که نتیجه گیری میشود آموزش مهارتهای ارتباطی (درون فردی و بین فردی) بعنوان یکی از سرفصل های درسی در راستای رشد مثبت اندیشی و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان مورد اهتمام قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.