تدوین مدلی برای سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات کیوسکهای خود پرداز بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین مدلی برای سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات کیوسکهای خود پرداز بانک دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین مدلی برای سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات کیوسکهای خود پرداز بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین مدلی برای سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات کیوسکهای خود پرداز بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین مدلی برای سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات کیوسکهای خود پرداز بانک :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه سرعت تکنولوژی در خدمات بانکی باعث گردیده تا کیوسکهای بانکی متولد شوند. این کیوسکها شامل آخرین دستاوردهای فناوری می باشد که در خدمت ارتقای بهره وری بانکداری درآمده اند. بدین جهت لازم است علاوه بر مطالعاتی که در حوزه بانکداری صورت گرفته، مدلی برای سنجش کیفیت خدمات این کیوسکها از دید مشتریان تدوین گردد. در این تحقیق محقق با در نظر گرفتن مدل های مرتبط با کیفیت، کیفیت خدمات، کیفیت خدمات بانکی و همچنین با در نظر گرفتن مفهوم کیوسکها و مشخصاتی که دارند اقدام به تدوین مدلی در این رابطه نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.