بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

ماهی از آن گروه غذاهایی است که مصرف حداقل ۱ وعده آن در هفته توصیه می شود. تولیدات شیلاتی شامل صید و آبزی پروری یکی از منابع مهم غذا، اشتغال و درآمد در اکثر جوامع کشورها می باشد و براساس آمار فائو در سال ۱۹۹۹ به ۱۲۵ میلیون تن بالغ گردید (FAO،۲۰۰). در حالیکه در دهه گذشته صید از دریاها تقریباً رشدی نداشته است، آبزی پروری با بیش از ۱۰ درصد سالانه، به بیش از ۳۰ میلیون تن در سال ۱۹۹۹ بالغ گردید. به جرأت می توان گفت در مقایسه با سایر مواد غذایی، آبزی پروری بیشترین رشد را در دهه اخیر داشته است. براساس پیش بینی های فائو، آبزی پروری در آینده نقش مهمی را در تأمین غذا، درآمد، اشتغال، ارزآوری و توسعه پایدار روستایی در بیشتر کشورها ایفا خواهد کرد. هرچند برای توسعه آبزی پروری بیوتکنیک تولید نقش کلیدی دارد ولی اهمیت نقش اقتصادی اجتماعی آنها در توسعه پایدار آبزی پروری را نمی توان نادیده گرفت. برای اجرای تحقیقات باید داده هایی جمع آوری شوند که با استفاده از آنها بتوان فرضیات تحقیق را مورد آزمایش قرار داد. برای جمع آوری این داده ها به ابزاری نیاز داریم که مهمترین این ابزار عبارتند از : مشاهده، مصاحبه، پرسشنامه است که نتایج هر فرضیه در ادامه کار آماده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.