مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و روش شناختی رفتاری بر اضطراب مطالعه موردی: کودکان ۱۴-۸ساله دارای لکنت زبان مراجعه کننده به بهزیستی شهر شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و روش شناختی رفتاری بر اضطراب مطالعه موردی: کودکان ۱۴-۸ساله دارای لکنت زبان مراجعه کننده به بهزیستی شهر شیراز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و روش شناختی رفتاری بر اضطراب مطالعه موردی: کودکان ۱۴-۸ساله دارای لکنت زبان مراجعه کننده به بهزیستی شهر شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و روش شناختی رفتاری بر اضطراب مطالعه موردی: کودکان ۱۴-۸ساله دارای لکنت زبان مراجعه کننده به بهزیستی شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و روش شناختی رفتاری بر اضطراب مطالعه موردی: کودکان ۱۴-۸ساله دارای لکنت زبان مراجعه کننده به بهزیستی شهر شیراز :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و روش شناختی رفتاری بر اضطراب کودکان دارای لکنت زیان بررسی شد. بدین منظور ۳۰ نفر از کودکان۱۴-۸ ساله دارای لکنت زبان مراجعه کننده به بهزیستی شهر شیراز به صورت نمونه گیری داوطلبانه انتخاب شدند و در ۰ گروه) ۲گروه آزمایش و ۱ گروه کنترل(، به صورت تصادفی جایگزین شدند. گروه آزمایش، با روش آموزش نوروفیدبک و گروه آزمایش ۲ با روش شناختی رفتاری تحت مداخله قرار گرفتند.برای گردآوری داده ها از پرسشنامه اضطراب )بک، ۱۹۸۸ ( استفاده شد. گروه اول، ۲۰ جلسه آموزش نوروفیدبک و گروه آزمایشی دوم ۱۲ جلسه آموزش روش های شناختی رفتاری را گذراندند. نتایج تحلیل کواریانس -کاهش بیش تر اضطراب در گروه های آزمایشی را نسبت به گروه کنترل نشان داد. و بین دو شیوه درمانی در کاهش میزان اضطرابکودکان تفاوت معناداری وجود ندارد، و هر دو شیوه درمانی به طور معناداری در کاهش میزان اضطراب کودکان مؤثر است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.