چگونه با سه ایستگاه زنگ های تفریح؛ پرتنش مدرسه ام رابرای دانش آموزانم لذت بخش وشاداب نمودم!!مطالعه موردی : دبستان غیر دولتی فرهنگ شهرستان بانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
چگونه با سه ایستگاه زنگ های تفریح؛ پرتنش مدرسه ام رابرای دانش آموزانم لذت بخش وشاداب نمودم!!مطالعه موردی : دبستان غیر دولتی فرهنگ شهرستان بانه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد چگونه با سه ایستگاه زنگ های تفریح؛ پرتنش مدرسه ام رابرای دانش آموزانم لذت بخش وشاداب نمودم!!مطالعه موردی : دبستان غیر دولتی فرهنگ شهرستان بانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونه با سه ایستگاه زنگ های تفریح؛ پرتنش مدرسه ام رابرای دانش آموزانم لذت بخش وشاداب نمودم!!مطالعه موردی : دبستان غیر دولتی فرهنگ شهرستان بانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن چگونه با سه ایستگاه زنگ های تفریح؛ پرتنش مدرسه ام رابرای دانش آموزانم لذت بخش وشاداب نمودم!!مطالعه موردی : دبستان غیر دولتی فرهنگ شهرستان بانه :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه میتواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در پژوهش حاضر سعی به تبدیل نمودن زنگ های تفریح به لحظه های مفرح و مفید برای دانش آموزان کنیم زیرا همانطور که روشن است مدارس ابتدایی بعلت پایین بودن سن دانش آموزان بیشترین تنش ها در آنبه وقوع می پیوندد در این تحقیق سعی براین شده است که با روش ها و تکنیک هایی زنگ های تفریح را به لذت بخش ترین و جذاب ترین لحظه ها تبدیل نمود لازم به ذکر است جامعه آماری این تحقیق دبستان غیردولتی فرهنگ بانه می باشد کهبرروی ۱۷۰ نفر از دانش آموزان این تحقیق وباروش توصیفی از نوع همبستگی پرداخته شده است و با مراجعه به کتابخانه ها و جمع آوری داده ها و اسناد به گردآوری مبانی نظری و برای گردآوری و اجرای پژوهش مورد نظر از روش مشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه بهره برده ایم. ماحصل تحقیق را می توان اینگونه بیان نمود که با ارائه تکنیک ها و روش های خاص این امر بهواقعیت پیوست و زنگ تفریح دبستان فرهنگ به مفید ترین وجذاب ترین لحظه های دانش آموزان تبدیل شد.میتوان به این نتیجه رسید که بیشترین علت تنش های دانش آموزان در زنگ تفریح به علت بی امکاناتی و یا بیکاری وبی حوصلگی شدید دانش آموزان بودونکته ی بسیار مهمی که در این خشونت دانش آموزان اغلب مشاهده می شد ، نبود حوصله برای داشتن خلاقیت در بین دانش آموزان بود واین می تواند به خستگی های زیاد حاصل از تنش های زنگ تفریح دانست که با ارائه راهکارهای مطرح شده در تحقیق تاحدودی توانستیم بر مشکل مطرح شده غلبه کرده و زنگ های پرتنش را به لحظاتی گرم و شاد برای دانش آموزان تبدیل نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.