میزان کاربست مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی خرم آباد، از دیدگاه دانشجویان سال ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان کاربست مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی خرم آباد، از دیدگاه دانشجویان سال ۱۳۹۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان کاربست مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی خرم آباد، از دیدگاه دانشجویان سال ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان کاربست مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی خرم آباد، از دیدگاه دانشجویان سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان کاربست مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی خرم آباد، از دیدگاه دانشجویان سال ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از اجرای این تحقیق بررسی میزان کاربست مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان، پردیس علامه طباطبایی خرم آباد، از دیدگاه دانشجویان بوده است. روش: جهت دستیابی به هدف تحقیق از روش توصیفی و از نوع پیمایشی استفاده شد. جهت گردآوری اطلاعات لازم از ابزار پرسشنامه استفاده شد. پرسشنامه استفاده شده از مدل نوناکاو تاکوچی استفاده شد؛ این پرسشنامه دارای ۲۶ گویه بود که اطلاعات مدیریت دانش را در چهار بعد بیرونی، ترکیب، درونی و اجتماعی سازی در اختیار ما قرار داد. روایی این پرسشنامه از نوع صوری و پایایی آن ۰.۸۵ حاصل شد که نتایج نشان داد که پرسشنامه به کار گرفته شده مورد تایید است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه دانشجویان کارشناسی پردیس علامه طباطبایی خرم آباد بود که تعداد آن ها ۶۹۰ نفر بود و با استفاده جدول مورگان و نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۲۰۴ نفر انتخاب شدند. یافته ها: جهت تجزیه و تحلیل این داده ها از نرم افزار کامپیوتری ۲۰ SPSS استفاده شد که این تحلیل نشان داد در هر چهار بعد مدیریت، میانگین حاصل شده از میانگین مورد انتظار کم تر بود و هم چنین در هر چهار بعد سطح معنا دار کم تر از ۰/۰۵ شد که نشان داد که فرضیه های تحقیق تایید می گردند. نتایج: با توجه به نتایج به دست آمده در بررسی فرضیه های این تحقیق نتایج نشان داد که میزان کاربست مدیریت دانش در جهار بعد بیرونی ، ترکیب ، درونی و اجتماعی سازی از نظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و میانگین چهار بعد مدیریت دانش نمراتی کم تر از میانگین مورد انتظار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.