مدیریت جلب رضایت مراجعان در ادارات دولتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت جلب رضایت مراجعان در ادارات دولتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت جلب رضایت مراجعان در ادارات دولتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت جلب رضایت مراجعان در ادارات دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت جلب رضایت مراجعان در ادارات دولتی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
امروزه نقش مشتریان برای سازمان ها از حالت پیروی محض از تولید کننده، به هدایت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری های سازمان و مدیریت بر محور «مشتری مداری» و چگونگی کسب رضایت مشتریان ارائه شده اند. در دنیای رقابتی و بازارهای پیچیده داخلی و بین المللی امروز، سمت و سوی کلیه فعالیت های سازمان ها برای تآمین نیازهای مشتریان و مخاطبان و کسب رضایت و اعتماد آن ها می باشد. در بازار گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمانی مشتری و مخاطب آن بستگی دارد. نظر به اهمیت حیاتی و راهبردی ایجاد و گسترش دولت پاسخگو و شهروند محور، این مقاله در چارچوب مدیریت رضایت مندی شهروندان و مراجعان در ادارات دولتی، ابتدا به بیان ضرورت و اهمیت توجه به مراجعان و رضایت مندی آنان پرداخته، سپس به ترتیب مفاهیم مشتری و مراجعه کننده، مشتری گرایی و شهروند گرایی، و رضایت مندی مراجعان را مورد بررسی قرار می دهد و در ادامه به مباحثی مانند گونه های مراجعان، سنجش رضایت مندی مراجعان و شاخص های رضایت مندی مراجعان در بخش دولتی و بالاخره به راه های جلب رضایت مندی مراجعه کننده ها و ویژگی های سازمان های مشتری مدار می پردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.