شناسایی و ارزیابی ریسک در محل تخلیه و بارگیری ترمینال کانتینری بندر خرمشهر به روش FMEA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و ارزیابی ریسک در محل تخلیه و بارگیری ترمینال کانتینری بندر خرمشهر به روش FMEA دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و ارزیابی ریسک در محل تخلیه و بارگیری ترمینال کانتینری بندر خرمشهر به روش FMEA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزیابی ریسک در محل تخلیه و بارگیری ترمینال کانتینری بندر خرمشهر به روش FMEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و ارزیابی ریسک در محل تخلیه و بارگیری ترمینال کانتینری بندر خرمشهر به روش FMEA :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
یکی از مهمترین شاخص ها از نظر مشتریان بندری و دریایی افزایش ضریب ایمنی بوده و این شاخص در محوطه های بندر مستلزم مدیریت ریسک، شناسایی، ارزیابی، اولویت بندی مخاطرات و تدوین برنامه کنترلی است. بدون شک دستیابی به ضریب ایمنی در بنادر و محل های تخلیه و بارگیری باعث کاهش هزینه های مستقیم و غیرمستقیم و بالا بردن ایمنی جان افراد، کاهش زمان تخلیه و بارگیری، افزایش بهره وری، افزایش کیفیت ارائه خدمات و رونق بیشتر ترانشیب و ترانزیت کالا خواهد شد. روش کار : روش تحقیق مورد نظر با استفاده از روش FMEA، چک لیستی به منظور ارزیابی ضریب ایمنی با ۱۵ متغیر در پایانه کانتینری بندر خرمشهر طراحی شد که پس از جمع آوری اطلاعات لازم و ارزیابی ضریب ایمنی، عدد اولویت ریسک موردنظر محاسبه گردید. سپس به منظور تعیین حد اطمینان یا شاخص ریسک و حد بالا و پایین ریسک ابتدا میانگین RPN ها و سپس انحراف از معیار آنها محاسبه شد و پس از بدست آوردن میانگین عددی ریسک و انحراف از معیار شاخص حد بالا و پایین ریسک ها تعیین گردید. یافته ها : یافته های تحقیق پس از تعیین میزان ریسک و احتمال وقوع آن، براساس جدول استاندارد FMEA با ضریب شدت وقوع و احتمال وقوع، عدد RPN که عدد اولویت ریسک می باشد شناسایی و رتبه بندی گردید. که ۷۲ درصد به عنوان ریسک های سطح بالا، ۲۱ درصد از ریسک ها متوسط و ۷ درصد از ریسک ها در سطح پایین تعیین گردید. نتیجه گیری : نظر به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث در پایانه کانتینری و به منظور پیشگیری و کاهش وقوع هرکدام از خطاهای شناسایی شده و محدود کردن پیامدهای ناشی از آنها به این نتیجه خواهیم رسید که با تعمیم روش FMEA می توان کلیه حالت های منجر به بروز خطا و اقدامات کنترلی را در حین عملیات تخلیه و بارگیری پیش بینی کرده و قبل از بروز خطا، تمهیداتی را برای رفع حالت های دارای پتانسل خطر با ارائه راه کار مناسب در نظر گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.