بررسی نقش مقاومت در مقابل تغییر و رضایت مشتری و اعتماد مشتری بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی استان کرمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش مقاومت در مقابل تغییر و رضایت مشتری و اعتماد مشتری بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی استان کرمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش مقاومت در مقابل تغییر و رضایت مشتری و اعتماد مشتری بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی استان کرمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مقاومت در مقابل تغییر و رضایت مشتری و اعتماد مشتری بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش مقاومت در مقابل تغییر و رضایت مشتری و اعتماد مشتری بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی استان کرمان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش، بررسی نقش رضایت مشتری و اعتماد مشتری در رابطه بین مقاومت در مقابل تغییر کارکنان بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی استان کرمان در سال ۱۳۹۴ می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل دو گروه است. کلیه مشتریان و کارکنان رسمی شعب بانک ملی استان کرمان می باشد. تعداد کارکنان ۱۴۰۰ نفر که ۳۰۰ نفر از آنها به عنوان حجم نمونه انتخاب شد. و از مشتریان نیز ۴۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است. جمع آوری اطلاعات از طریق سه پرسشنامه صورت گرفته که روایی پرسشنامه ها مورد تایید قرار گرفت و پایایی پرسشنامه ها نیز از روش ترکیبی محاسبه گردیده است. جهت توصیف داده های جمع آوری شده از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که مقاومت در برابر تغییر کارکنان بر وفاداری مشتریان به طور مستقیم تاثیر معنی داری ندارد. رضایت مشتریان در رابطه بین مقاومت در برابر تغییر کارکنان و وفاداری مشتریان نقش میانجی ندارد. متغیر مقاومت در برابر تغییر کارکنان به طور غیر مستقیم و از طریق متغیر میانجی اعتماد مشتریان، بر متغیر وفاداری مشتریان تاثیر دارد. رضایت مشتریان بر وفاداری مشتریان از طریق متغیر میانجی اعتماد مشتریان تاثیر غیرمستقیم دارد. در نهایت با توجه به یافته های تحقیق پیشنهادهایی ارائه گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.