بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و … )


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و … ) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و … )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و … )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و … ) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مطالعات بسیاری نشان می دهند که در دنیای رقابتی کنونی، موفقیت شرکت ها در حفظ، نگهداری و ارتباط با مشتری است و کسب وکار الکترونیکی می تواند نیازهای صریح و ضمنی مشتریان را برآورده کند تجارت الکترونیک بنا به دلایل مختلفی می تواند مفید باشد. برای مثال، دسترسی آسان به محصولاتی را فراهم می آورد که ممکن است دسترسی به آنها بدون اینترنت امکان پذیر نباشد. افزون بر این، تجارت الکترونیکی، راه ساده ای برای انجام مبادلات است و اگرچه گاهی اوقات آسیب پذیرتر از شکل سنتی آن است اما تا اندازه زیادی می تواند نیازها و احتیاجات مصرف کنندگان را برآورده کند. تجارت الکترونیک، راه و روش جدید کسب وکار، به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه ها و اینترنت است . در این روش، فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از جمله اینترنت صورت می گیرد. تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نظر هدف کمی کاربردی و از نظر روش پژوهش در دسته روش مورد استفاده توصیفی می باشد. نتایج حاصل از ادبیات و تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوغ تحقیق تایید کننده این بود که عواملی مانند محیط بازار اینترنتی، ویژگی های محصول، آشنایان و تبلیغات اینترنتی بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی بر خرید اینترنتی موثر هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.