بررسی رویه های موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران در شرکت بیمه ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رویه های موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران در شرکت بیمه ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رویه های موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران در شرکت بیمه ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رویه های موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران در شرکت بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رویه های موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران در شرکت بیمه ایران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در فضای بازاریابی امروزی، یکی از عناصر مهم در فروش بیمه نامه نحوی بازاریابی و تبلیغات می باشد. این عنصر مهم در ارتباط با صنعت بیمه، می تواند سبب تقویت جایگاه این صنعت گردد. از سوی دیگر اثرات ترویج و تبلیغ در فروش کالاها و از جمله بیمه انکارناپذیر است. پژوهش حاضر با هدف بررسی و شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران براساس مدل AIDA در شرکت بیمه ایران انجام گرفته است. روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و همبستگی می باشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل مشتریان و بیمه گزاران در کلیه شعبات صدرو پرداخت خسارت بیمه ایران می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۳۸۴ نفر تعیین گردید و روش نمونه گیری پژوهش حاضر نمونه گیری خوشه ای می باشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش کرونباخ ۰.۸۹۴ و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تأیید قرار گرفته اند. نرم افزار مورد استفاده جهت تحلیل داده ها SPSS می باشد. فرضیه های این پژوهش با استفاده از آزمون تی – تک نمونه ای مورد آزمون قرار گرفت و نتایج حاصل از آن نشان داد تمامی متغیرهای جلب توجه بیمه گزاران، ایجاد علاقه در بیمه گزاران، ایجاد تمایل در بیمه گزاران و سوق دادن به خرید بیمه نامه به عنوان ابزارهای موثر تبلیغات بیمه ایران از نظر بیمه گزاران مطرح می باشند. به علاوه نتایج آزمون رتبه بندی فریدمن نشان داد که متغیرهای جلب توجه بیشترین تاثیرگذاری و متغیر سوق دادن به خرید بیمه نامه کمترین تاثیر بر تبلیغات بیمه ایران داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.