مبانی حمایت حاکمیتی از علایم تجاری با توجه به حقوق تطبیفی:بررسی عوامل حقوقی تشخیص تشابه علامات تجاری در کشورهای امضا کننده موافقتنامه تریپس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی حمایت حاکمیتی از علایم تجاری با توجه به حقوق تطبیفی:بررسی عوامل حقوقی تشخیص تشابه علامات تجاری در کشورهای امضا کننده موافقتنامه تریپس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی حمایت حاکمیتی از علایم تجاری با توجه به حقوق تطبیفی:بررسی عوامل حقوقی تشخیص تشابه علامات تجاری در کشورهای امضا کننده موافقتنامه تریپس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی حمایت حاکمیتی از علایم تجاری با توجه به حقوق تطبیفی:بررسی عوامل حقوقی تشخیص تشابه علامات تجاری در کشورهای امضا کننده موافقتنامه تریپس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی حمایت حاکمیتی از علایم تجاری با توجه به حقوق تطبیفی:بررسی عوامل حقوقی تشخیص تشابه علامات تجاری در کشورهای امضا کننده موافقتنامه تریپس :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هر علایم تجاری اساسا در پی رونق تبادلات تجاری ، رقابت میان بنگاه ها و شرکت های تجاری به وجود آمده است . ازآنجا که ادعا می شود حمایت های داخلی و خارجی از علایم تجاری نقش پررنگی در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشورها دارد ، تحقیقات انجام شده نشان می دهد در زمینه حمایت حقوقی از علایم تجاری ضعف های بسیاری وجود دارد . موانعموجود بر سر راه حمایت حقوقی از علایم تجاری عبارت است از : عدم وجود آیین نامه مدون جهت شناخت مبانی تشابه علایم و عدم بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته IT در جهت جلوگیری از خطا انسانی و ثبت علایم مشابه جهت حمایت از صاحبان علایم تجاری . مواجهه با انبوه تولیدات داخلی و افزایش رقابت میان بنگاه ها و شرکت های تجاری درداخل و در سطح بین الملل قطعا ضرورت حمایت حقوقی از علایم تجاری را بیشتر می کند . با توجه به ارزش و اهمیتعلایم تجاری در دنیای صنعتی امروز ، این مقاله به بررسی عوامل تشخیص تشابه علامات تجاری می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.