بررسی تأثیر خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : بانک سپه اهواز )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : بانک سپه اهواز ) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : بانک سپه اهواز )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : بانک سپه اهواز )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : بانک سپه اهواز ) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این مقاله با توجه به اهمیت مشتریان در صنعت بانکداری به بررسی مفهوم وفاداری مشتریان بانک سپه از طریق بررسی تاثیرات متغیرهای تصویرذهنی، کیفیت خدمات و رضایتمندی پرداخته است. از این رو در راستای اینکه چگونه متغیرهای یاد شده در یک فضای بانکی، وفاداری را شکل می دهد. تلاش شده است با شناسایی شاخص های هر متغیر، به مدیران بانک سپه این امکان داده شود تا استراتژی های مناسب و اثربخش برای وفادار نمودن مشتریان را طراحی و پیاده سازی نمایند. پژوهش حاضر از آن نظر که یک ارتباط پیچیده بین متغیرهای تحقیق را به صورت یکپارچه می سنجد، جدید می باشد. جامعه ی آماری تحقیق، مشتریان بانک سپه واقع در شهر اهواز می باشند و داده های مورد نظر با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید. همچنین تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون پارامتریک و ناپارمتریک صورت پذیرفته است نتایج تحقیق حاکی از تاثیر مستقیم تصویر ذهنی بر میزان رضایتمندی و کیفیت خدمات است، کیفیتخدمات برمیزان رضایت مشتریان تاثیر مستقیم دارد و از طرف دیگر کیفیت خدمات و میزان رضایتمندی مشتریان بر وفاداری آنها تاثیر معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.