بررسی تاثیر مشتری مداری بر وفادار شدن مشتریان ( مورد مطالعه بانک تجارت استان لرستان )


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مشتری مداری بر وفادار شدن مشتریان ( مورد مطالعه بانک تجارت استان لرستان ) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مشتری مداری بر وفادار شدن مشتریان ( مورد مطالعه بانک تجارت استان لرستان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مشتری مداری بر وفادار شدن مشتریان ( مورد مطالعه بانک تجارت استان لرستان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مشتری مداری بر وفادار شدن مشتریان ( مورد مطالعه بانک تجارت استان لرستان ) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه وفاداری مشتریان، کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سود دهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها منافع بلند مدت برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد. از این رو مطالعه حاضر بخاطر اهمیت فراوان وفاداری مشتریان به بررسی تاثیر مشتری مداری بر وفدار کردن مشتریان در بانکهای تجارت استان لرستان پرداخته است. مشتریان ارزنده بانکهای تجارت استان لرستان مورد بررسی قرار گرفتند که در آن میزان مشتری مداری مورد سنجش قرار گرفت. جامعه آماری شامل مشتریان ارزنده بانک هستند. که مجموعاً ۱۹۰ پرسشنامه تکمیل گردید و با توجه به داده های مربوط که از طریق پرسشنامه بدست آمده و این اطلاعات در محیط نرم افزاری spss با اعمال آزمون های آماری مناسب با توجه به فرضیات پژوهش، تجزیه و تحلیل گردید. این تجزیه و تحلیل ها حاکی از آن است که مشتری مداری تاثیر مستقیمی بر وفادار کردن مشتریان بانک تجارت استان لرستان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.