ارزیابی و رتبه بندی بانک های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از ابزارهای تلفیقی E- QUAL و AHP فازی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و رتبه بندی بانک های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از ابزارهای تلفیقی E- QUAL و AHP فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و رتبه بندی بانک های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از ابزارهای تلفیقی E- QUAL و AHP فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و رتبه بندی بانک های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از ابزارهای تلفیقی E- QUAL و AHP فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و رتبه بندی بانک های ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از ابزارهای تلفیقی E- QUAL و AHP فازی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با هدف از این تحقیق ارزیابی و رتبه بندی بانک های منتخب ارائه دهنده خدمات الکترونیک با استفاده از ابزار های تلفیقی E-QUAL و AHP فازی می باشد. بدین منظور در این پژوهش ابتدا روایی مدل E-QUAL مورد بررسی قرار می گیرد. در نهایت مدلی برای رتبه بندی بانک های منتخب با توجه به کیفیت ارائه خدمات ارائه شده است. در واقع در مدل مورد نظر از معیارهای مناسب برای سنجش کیفیت خدمات، استفاده شده است.در واقع با استفاده از مدل E-QUAL معیارهای مناسب سنجش کیفیت خدمات شناسایی شده و سپس با بکارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی بانک های مورد مطالعه رتبه بندی شده اند.یافته ها نشان می دهد کیفیت اطلاعات دارای بیشترین اولویت و ابعاد قابلیت استفاده و تعامل خدمات در ترتیب بعدی قرار گرفتند و همچنین براساس کیفیت خدمات الکترونیکی نتایج رتبه بندی بانک ها نشان داد بانک ملت در رتبه اول و بقیه بترتیب شامل پارسیان، سامان و تجارت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.