بررسی تطبیقی عوامل کلیدی در فرآیند برندسازی و کاربست آن برای کلانشهر مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تطبیقی عوامل کلیدی در فرآیند برندسازی و کاربست آن برای کلانشهر مشهد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تطبیقی عوامل کلیدی در فرآیند برندسازی و کاربست آن برای کلانشهر مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی عوامل کلیدی در فرآیند برندسازی و کاربست آن برای کلانشهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تطبیقی عوامل کلیدی در فرآیند برندسازی و کاربست آن برای کلانشهر مشهد :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
با توجه به جهانی شدن و رقابت شهرها در این عرصه جهانی، برند شهری یکی از مقولههای مهم و اساسی در عرصه رقابت بینالمللی است که شهرها با داشتن آن خواهند توانست، ظرفیتها و توانمندیهای خود را در مقایسه با سایر شهرها نشان دهند. هدف از این مقاله بررسی عوامل کلیدی برندسازی در شهرهای بزرگ جهان بوده تا با استفاده از آنها پتانسیلها و محدودیتهای فرآیند برندسازی در کلانشهر مشهد مورد بررسی قرار گیرد روش تحقیق در این پژوهش از نوع تطبیقی بوده و فرآیند برندسازی در سه شهر موفق بارسلون، ادینبرو و شیکاگو بر اساس سه عامل کلیدی جهتگیری استراتژیک، هویت و تصویر برند و مشارکت ذینفعان، مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه پتانسیلهای و محدودیتهای شهر مشهد برای برندسازی مورد تحلیل قرار گرفته و پس از آن، راهکارهایی برای ورود کلانشهر مشهد به فرآیند برندسازی با توجه به سه عامل کلیدی موفقیت ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.