رابطه فرهنگ با خرید ناگهانی موردمطالعه: دانشگاه کاشان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه فرهنگ با خرید ناگهانی موردمطالعه: دانشگاه کاشان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه فرهنگ با خرید ناگهانی موردمطالعه: دانشگاه کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه فرهنگ با خرید ناگهانی موردمطالعه: دانشگاه کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه فرهنگ با خرید ناگهانی موردمطالعه: دانشگاه کاشان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

خرید ناگهانی یکی از جنبه های رفتاری مهم مصرف کننده است که مثل سایر رفتارها با عوامل فرهنگی،شخصیتی، موقعیتی، روانشناختی و… رابطه دارد. یکی از این عوامل مهم، عوامل فرهنگی است که تابه حال بهآن پرداخته نشده است. درنتیجه هدف این تحقیق بررسی رابطه فرهنگ با خرید ناگهانی است. جامعه آماریتحقیق، دانشجویان دختر شیرازی، اصفهانی و تهرانی خوابگاهی در دانشگاه کاشان است. حجم جامعه برابراست با ۱۵۰۰ نفر و حجم نمونه،۳۰۶ نفر تعیین گردید. شیوهی نمونه گیری، طبقه ای متناسب بوده است. در اینتحقیق برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد استفادهشده است. برای بررسی روایی پرسشنامه، ازروایی صوری و برای بررسی پایایی تحقیق از آلفای کرونباخ استفادهشده است. نتایج تحقیق نشان میدهد کهعوامل فرهنگی (فاصله قدرت، فردگرایی- جمع گرایی، اجتناب ناپذیری و زیاده روی- خویشتن داری) با خرید ناگهانی رابطه معنادار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.